Katedra Marketingu Wydziału Zarządzania ogłasza konkurs dla studentów Wydziału
na staż umożliwiający odbycie obowiązkowych praktyk zawodowych.
Celem stażu jest nabycie praktycznych umiejętności przygotowania i realizacji badań marketingowych. Uczestnictwo w stażu zostanie rozliczone w ramach obowiązkowych praktyk zawodowych w ilości 120h.
Liczba miejsc: 1
Termin stażu: 15/05-15/06/2017 r. (możliwość przedłużenia do 30/06)
Zakres obowiązków w ramach stażu:
- współpraca podczas realizacji badań ilościowych
- bieżąca pomoc badaczom w realizacji poszczególnych etapów procesu badawczego, tj.:
- przeprowadzenie kwerendy badawczej
- przeprowadzenie analizy desk research
- przygotowanie i opracowanie kwestionariuszy ankiet
- samodzielne opracowanie bazy danych do wyników sondaży
- samodzielne wypełnienie danych do bazy
- samodzielne opracowanie danych z wyników badań
- przeprowadzenie podstawowej analizy i interpretacji zebranych danych ilościowych
- samodzielne przygotowywaniu raportów z wyników badań
- przygotowanie i opracowanie zadań bibliograficznych
- prowadzenie archiwizacja dokumentacji
Wymagania od kandydatów:
- zainteresowania w zakresie marketingu (preferowani studenci zainteresowani uczestnictwem w specjalnościach: marketing, ZMP lub/i studenci tych specjalności)
- umiejętność posługiwania się pakietem Office'a (szczególnie Excel) lub tożsamym
- komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
- realizowanie powierzonych zadań w terminie
Oferujemy:
- współpracę z doświadczonym zespołem badawczym
- udział w międzynarodowych projektach
- możliwość zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych
- pracę w elastycznie dobranym harmonogramie zgodnie z zajęciami studenta
Osoby zainteresowane uczestnictwem proszone są o złożenie do dnia 21/03/2017 w sekretariacie Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania pok. 132 listu motywacyjnego (z danymi kontaktowymi) uzasadniającego chęć uczestnictwa w stażu.
Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną w dniu 23/03/2017 r.