W ramach projektu EZD EDU na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego odbyła się konferencja poświęcona elektronicznemu obiegowi dokumentów. Następnego dnia w Rektoracie UG miało miejsce posiedzenie Rady MUCI - organu decydującego o kierunku dalszego rozwoju Międzyuniwersyteckiego Centrum Informatyzacji.
Konferencja poświęcona elektronicznemu obiegowi dokumentów odbyła się 2 marca br. na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Uczestniczyli w niej przedstawiciele uczelni będących partnerem w projekcie EZD EDU, a także uczelnie zainteresowane przystąpieniem do projektu lub poznaniem wersji EZD RP.
Gości powitali dr hab. inż. Aneta Oniszczuk-Jastrząbek, prof. UG, Zastępca Kanclerza ds. Informatyzacji, Komunikacji i Promocji oraz Piotr Gwizdała z Centrum Informatycznego UG, którzy omówili aktualne zagadnienia dotyczące projektu. Prezentacji najnowszej aktualizacji EZD PUW i nowych funkcjonalności dokonał mgr inż. Mariusz Florkiewicz z Centrum Informatycznego UG.
- Elektroniczne zarządzanie dokumentacją to nie tylko fundament dla działalności kancelaryjno-archiwalnej, ale również narzędzie, które służy ujednoliceniu i unowocześnieniu procesów z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, jak i zgodności z obowiązującymi aktami normatywnymi. To kompleksowe rozwiązanie, którego celem jest prowadzenie nowoczesnej administracji, a właściwie e-administracji na Uczelni - mówi dr hab. inż. Aneta Oniszczuk-Jastrząbek, prof. UG, członek Dyrekcji Rady MUCI, Zastępca Kanclerza ds. Informatyzacji, Komunikacji i Promocji UG.
Na spotkaniu omówiono aktualne zagadnienia dotyczące projektu EZD PUW, jego najnowszej aktualizacji i nowych funkcjonalności. Zaprezentowano również wersję testową EZD RP. Wszystkie pytania i uwagi do prezentowanej wersji testowej zostały zebrane i będą przekazane do NASK (Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej), organu odpowiedzialnego za przygotowanie wersji EZD RP. Dodatkowo omówiono zagadnienia dot. archiwizacji dokumentów w oparciu o system EZD PUW.
Więcej informacji:
EMW/Zespół Prasowy UG