Strona główna » Wydział
Aktualności i wydarzenia na Wydziale Zarządzania
Marketing doświadczeń – czym jest i jakie ma znaczenie dla marki? – wywiad dr Liwią Delińską dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Data publikacji: Środa, 31 maja 2023 roku

 

Dr Liwia Delińska z Katedry Marketingu udzieliła wywiadu dla portalu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na temat roli marketingu doświadczeń w budowaniu długotrwałych relacji marek z konsumentami.  

„Marketing doświadczeń to koncepcja, która zakłada, że głównym obszarem konkurowania firm są doświadczenia klientów. Strategia ta, zwana również marketingiem doznań, polega na tworzeniu, utrzymywaniu i pogłębianiu więzi przedsiębiorstwa z klientem poprzez dostarczenie zapadających w pamięć wrażeń. Marketing doświadczeń opiera się na rosnącej roli przeżyć towarzyszących konsumentom na każdym etapie kontaktu z daną marką. Zakłada wykorzystywanie komunikatów oddziałujących na emocje, które mają na celu wzbudzić pozytywne wspomnienia i odczucia.”

Link do całego wywiadu:

https://www.parp.gov.pl/component/content/article/84204:marketing-doswiadczen-czym-jest-i-jakie-ma-znaczenie-dla-marki?fbclid=IwAR0uhdE6-ZPupL43rI6QJ501wMHXI0L2gHf6qTiCg-dD3cDM6Dn4J3zA7Do

 

dr Liwia Delińska, fot. materiały WZR

 

BD/WZR