Dr Wioleta Dryl o boss brandingu i wizerunku pracodawcy podczas spotkania Klubu HR w Olivia Business Centre

Dr Wioleta Dryl z Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania wygłosiła prelekcję pt. „Boss Branding i Employer Branding – ludzka twarz szefa a wizerunek firmy jako pracodawcy”. Wydarzenie odbyło się w ramach spotkania Klubu HR, które zgromadziło liderów branży zarządzania zasobami ludzkimi z Olivia Business Centre oraz członków Klubu HR z regionu.

Fot 1

Prelekcja poruszyła kluczowe aspekty zarządzania marką pracodawcy i wskazała, jak nowoczesne podejście do employer brandingu wpływa na postrzeganie firmy na rynku pracy. Dr Dryl omówiła również znaczenie „boss brandingu”, czyli kreowania wizerunku liderów jako integralnej części strategii przedsiębiorstw. Uczestnicy mieli okazję dowiedzieć się, w jaki sposób osobisty branding kadry zarządzającej może wspierać budowanie pozytywnego wizerunku organizacji jako pracodawcy.

Fot.2

Spotkanie było okazją do wymiany doświadczeń między ekspertami HR oraz praktykami biznesu. Prezentacja dr Dryl wzbudziła duże zainteresowanie, a zaprezentowane najnowsze rozwiązania w zakresie strategii brandingowych spotkały się z entuzjastycznym przyjęciem.

Uniwersytet Gdański, dzięki zaangażowaniu swoich pracowników, aktywnie wspiera rozwój lokalnej społeczności biznesowej, dostarczając wiedzy i inspiracji w kluczowych obszarach współczesnego zarządzania. Spotkanie Klubu HR w Olivia Centre stanowiło doskonały przykład tej współpracy, łączącej naukę z praktyką.

 

Z.Minga

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: piątek, 6. Grudzień 2024 - 13:39; osoba wprowadzająca: Krzysztof Kowalczyk Ostatnia zmiana: piątek, 6. Grudzień 2024 - 13:42; osoba wprowadzająca: Krzysztof Kowalczyk