Profile naukowe promotorów

Profile naukowe promotorów - banner

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Dr inż. Sylwia Badowska

seminarium na licencjackie:

Czynniki determinujące zachowania nabywcze konsumentów

Kształtowanie polityk marketingowych

Zastosowanie narzędzi marketingowych w przedsiębiorstwie/organizacji pozarządowych

Badania marketingowe na rzecz segmentacji konsumenckiej

 

seminarium magisterskie:

 

Strategie marketingowe w przedsiębiorstwie, organizacja pozarządowych i jednostkach samorządu terytorialnego

Czynniki różnicujące zachowania konsumentów

Kształtowanie polityki marki

Wdrażanie innowacji produktowych na rynku

Konsumpcja 

 

  1. Dr hab. Robert Bęben, prof. UG

 

seminarium licencjackie:

Analiza i kształtowanie wizerunku osób, przedsiębiorstw lub organizacji

Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem narzędzi klasycznych i cyfrowych

Pomiar efektywności i skuteczności działań marketingowych

Analiza i kształtowanie zachowań konsumenckich

Automatyzacja procesów marketingowych lub inny temat uzgodniony z promotorem

 

seminarium magisterskie:

Analiza czynników wpływających na zachowania rynkowe konsumentów i organizacji

Współczesne trendy na rynku turystyki biznesowej lub rynku czasu wolnego

Marketing w działalności organizacji non profit lub jednostek samorządu terytorialnego

Wybrane obszary zastosowań marketingowych badań jakościowych

Współczesne wyzwania marketingu - obszar badań do uzgodnienia z promotorem

 

  1. Dr Liwia Delińska

 

seminarium licencjackie:

Zachowania konsumentów i różnice pokoleniowe

Media społecznościowe w komunikacji marketingowej

Rynek sportu i marketing w sporcie

Marketing na rynku kultury 

Dowolna propozycja tematu - do uzgodnienia z promotorem

 

seminarium magisterskie:

Sztuczna inteligencja i technologie w marketingu

Psychologia zachowań konsumenckich

Budowanie doświadczeń klientów

Etyka w działaniach marketingowych

Dowolna propozycja tematu - do uzgodnienia z promotorem

 

  1. Dr Tomasz Dryl

 

seminarium licencjackie (przykładowe tematy):

 

Emocje w reklamach produktów kosmetycznych (innych) dla kobiet/mężczyzn na przykładzie 

Percepcje bodźców xx w reklamach produktów marki xx 

Stereotypy w reklamach produktów marki X na przykładzie 

Stosunek konsumentów pokolenia Z do produktów ekologicznych na przykładzie 

Determinanty zachowania konsumentów na rynku XX (energetyków, odzieży) na przykładzie 

 

Seminarium magisterskie (przykładowe tematy):

Zarzadzanie komunikacja marki x w mediach społecznościowych na przykładzie 

Zarzadzanie wizerunkiem firmy/marki X w mediach na przykładzie

Influencer marketing jako narzędzie komunikacji marki xx na przykładzie 

Media społecznościowe w komunikacji na rynku yy na przykładzie marki xx 

Marketing społeczny na rynku ubezpieczeń (innym) na przykładzie 

 

  1. Dr Wioleta Dryl

 

seminarium licencjackie:

 

Zarządzanie marką

Influencer marketing i media społecznościowe w promocji firmy

Psychologiczne aspekty reklamy

Zachowania konsumentów - aktualne ujęcia problemu: np. konsument zrównoważony, prosument

Dowolny temat z zakresu marketingu uzgodniony z promotorem

 

seminarium magisterskie:

 

Wizerunek przedsiębiorstwa

Etyczne aspekty działań marketingowych

Marketing zrównoważony

Strategie marketingowe na rynku dóbr luksusowych

Employer Branding i marketing wewnętrzny

Dowolny temat z zakresu marketingu uzgodniony z promotorem

 

  1. Dr Adriana Frączek

 

Seminarium licencjackie:

Marketing internetowy i e-commerce - Badanie skuteczności różnych form reklamy online (Google Ads, reklama na social mediach) w kontekście sprzedaży internetowej.

Zarządzanie marką - Analiza procesu budowania tożsamości marki na przykładzie wybranej firmy lub produktu.

Marketing w mediach społecznościowych - Badanie wpływu działań marketingowych w mediach społecznościowych na lojalność klientów.

Marketing oparty na danych (Data-driven marketing) - Jak dane analityczne mogą wpływać na strategię marketingową w firmie, szczególnie w kontekście personalizacji oferty.

Behavioral marketing - Wykorzystanie danych o zachowaniach konsumentów do tworzenia efektywnych kampanii marketingowych, np. remarketing czy segmentacja użytkowników.

Dowolny temat z zakresu marketingu uzgodniony z promotorem

 

Seminarium magisterskie:

Strategie komunikacji w sytuacjach kryzysowych - Analiza działań PR w zarządzaniu kryzysowym oraz ich wpływ na wizerunek organizacji (np. przypadki skandali medialnych).

Zarządzanie reputacją marki w internecie - Badanie metod monitorowania i reagowania na negatywne opinie w sieci, wpływ tych działań na postrzeganie firmy przez konsumentów.

Public Relations a influencer marketing - Analiza roli influencerów w kampaniach PR-owych oraz ich wpływ na postrzeganą wiarygodność marki.

Marketing zrównoważony i społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) - Ocena działań PR związanych z CSR, ich wpływ na postrzeganie firmy przez społeczeństwo i konsumentów.

Integracja marketingu tradycyjnego z marketingiem cyfrowym - Badanie skuteczności i wyzwań związanych z połączeniem klasycznych strategii marketingowych (TV, radio) z nowoczesnymi technikami (media społecznościowe, SEO).

Dowolny temat z zakresu marketingu uzgodniony z promotorem

 

  1. Dr Urszula Kęprowska

 

seminarium licencjackie:

Trendy konsumenckie

Instrumenty marketingu oraz  nowe media i technologie w komunikacji marketingowej

Marketing wartości i doświadczeń

Marketing na rynku spotkań i wydarzeń

Dowolna propozycja tematu - do uzgodnienia z promotorem

 

seminarium magisterskie:

Trendy konsumenckie

Marketing w sektorze ekonomii społecznej

Marketing na rynku spotkań i wydarzeń

Marketing w turystyce, promocja miast i regionów, zarządzanie wizerunkiem i tożsamością miejsca                      

Zrównoważony rozwój w turystyce oraz nowe media i technologie w komunikacji marketingowej wykorzystywane w  turystyce

Dowolna propozycja tematu - do uzgodnienia z promotorem

 

 

 

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: czwartek, 5. Grudzień 2024 - 12:29; osoba wprowadzająca: Krzysztof Kowalczyk Ostatnia zmiana: piątek, 31. Styczeń 2025 - 12:06; osoba wprowadzająca: Krzysztof Kowalczyk