Profile naukowe promotorów
Dr inż. Sylwia Badowska
seminarium licencjackie:
Czynniki determinujące zachowania nabywcze konsumentów
Kształtowanie polityk marketingowych
Zastosowanie narzędzi marketingowych w przedsiębiorstwie/organizacji pozarządowych
Badania marketingowe na rzecz segmentacji konsumenckiej
seminarium magisterskie:
Strategie marketingowe w przedsiębiorstwie, organizacja pozarządowych i jednostkach samorządu terytorialnego
Czynniki różnicujące zachowania konsumentów
Kształtowanie polityki marki
Wdrażanie innowacji produktowych na rynku
Konsumpcja
Dr hab. Robert Bęben, prof. UG
seminarium licencjackie:
Analiza i kształtowanie wizerunku osób, przedsiębiorstw lub organizacji
Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem narzędzi klasycznych i cyfrowych
Pomiar efektywności i skuteczności działań marketingowych
Analiza i kształtowanie zachowań konsumenckich
Automatyzacja procesów marketingowych lub inny temat uzgodniony z promotorem
seminarium magisterskie:
Analiza czynników wpływających na zachowania rynkowe konsumentów i organizacji
Współczesne trendy na rynku turystyki biznesowej lub rynku czasu wolnego
Marketing w działalności organizacji non profit lub jednostek samorządu terytorialnego
Wybrane obszary zastosowań marketingowych badań jakościowych
Współczesne wyzwania marketingu - obszar badań do uzgodnienia z promotorem
Dr Liwia Delińska
seminarium licencjackie:
Zachowania konsumentów i różnice pokoleniowe
Media społecznościowe w komunikacji marketingowej
Rynek sportu i marketing w sporcie
Marketing na rynku kultury
Dowolna propozycja tematu - do uzgodnienia z promotorem
seminarium magisterskie:
Sztuczna inteligencja i technologie w marketingu
Psychologia zachowań konsumenckich
Budowanie doświadczeń klientów
Etyka w działaniach marketingowych
Dowolna propozycja tematu - do uzgodnienia z promotorem
Dr Tomasz Dryl
seminarium licencjackie (przykładowe tematy):
Emocje w reklamach produktów kosmetycznych (innych) dla kobiet/mężczyzn na przykładzie
Percepcje bodźców xx w reklamach produktów marki xx
Stereotypy w reklamach produktów marki X na przykładzie
Stosunek konsumentów pokolenia Z do produktów ekologicznych na przykładzie
Determinanty zachowania konsumentów na rynku XX (energetyków, odzieży) na przykładzie
Seminarium magisterskie (przykładowe tematy):
Zarzadzanie komunikacja marki x w mediach społecznościowych na przykładzie
Zarzadzanie wizerunkiem firmy/marki X w mediach na przykładzie
Influencer marketing jako narzędzie komunikacji marki xx na przykładzie
Media społecznościowe w komunikacji na rynku yy na przykładzie marki xx
Marketing społeczny na rynku ubezpieczeń (innym) na przykładzie
Dr Wioleta Dryl
seminarium licencjackie:
Zarządzanie marką
Influencer marketing i media społecznościowe w promocji firmy
Psychologiczne aspekty reklamy
Zachowania konsumentów - aktualne ujęcia problemu: np. konsument zrównoważony, prosument
Dowolny temat z zakresu marketingu uzgodniony z promotorem
seminarium magisterskie:
Wizerunek przedsiębiorstwa
Etyczne aspekty działań marketingowych
Marketing zrównoważony
Strategie marketingowe na rynku dóbr luksusowych
Employer Branding i marketing wewnętrzny
Dowolny temat z zakresu marketingu uzgodniony z promotorem
Dr Urszula Kęprowska
seminarium licencjackie:
Trendy konsumenckie
Instrumenty marketingu oraz nowe media i technologie w komunikacji marketingowej
Marketing wartości i doświadczeń
Marketing na rynku spotkań i wydarzeń
Dowolna propozycja tematu - do uzgodnienia z promotorem
seminarium magisterskie:
Trendy konsumenckie
Marketing w sektorze ekonomii społecznej
Marketing na rynku spotkań i wydarzeń
Marketing w turystyce, promocja miast i regionów, zarządzanie wizerunkiem i tożsamością miejsca
Zrównoważony rozwój w turystyce oraz nowe media i technologie w komunikacji marketingowej wykorzystywane w turystyce
Dowolna propozycja tematu - do uzgodnienia z promotorem