Rekrutacja

Rekrutacja

Wymagania od kandydatów

Studia przeznaczone są dla osób, które ukończyły dowolne studia wyższe (minimum na poziomie studiów inżynierskich lub licencjackich). Szczegóły reguluje Ustawa o gospodarce nieruchomościami (art. 177. ust. 1).

Rejestracja kandydatów

Rekrutacja odbywa się za pośrednictwem Internetowej Rejestracji Kandydatów (IRK) na Studia Podyplomowe http://ug.edu.pl/rekrutacja/studia_podyplomowe

Etapy:

- Rejestracja w IRK:

- Dostarczanie (osobiste lub listowne) dokumentów rekrutacyjnych do sekretariatu Katedry Inwestycji i Nieruchomości na Wydziale Zarządzania UG w terminie do 30 września (przerwa urlopowa: 01.08.2025 – 07.09.2025)

- Ogłoszenie listy osób wstępnie przyjętych: 02 października 2025 r.

- Wniesienie opłaty: do 2 października 2025 r.

Kandydaci powinni złożyć następujące dokumenty:

• Podanie o przyjęcie na studia podyplomowe - wygenerowane z systemu IRK i podpisane (po zapisaniu się na edycje studiów podyplomowych).

• Odpis lub potwierdzoną notarialnie za zgodność z oryginałem kserokopię dyplomu ukończenia dowolnych studiów wyższych (minimum na poziomie studiów inżynierskich lub licencjackich).

Zasady naboru:

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. W przypadku przekroczenia maksymalnego limitu kandydatów, decyduje kolejność wniesienia opłaty.

Limit miejsc:

Minimalnie: 27 osób

Maksymalnie: 40 osób

 

 

 

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: czwartek, 22. Maj 2025 - 13:08; osoba wprowadzająca: Krzysztof Kowalczyk Ostatnia zmiana: czwartek, 22. Maj 2025 - 14:33; osoba wprowadzająca: Krzysztof Kowalczyk