Rekrutacja
Rekrutacja
Wymagania od kandydatów
Studia przeznaczone są dla osób, które ukończyły dowolne studia wyższe (minimum na poziomie studiów inżynierskich lub licencjackich). Szczegóły reguluje Ustawa o gospodarce nieruchomościami (art. 177. ust. 1).
Rejestracja kandydatów
Rekrutacja odbywa się za pośrednictwem Internetowej Rejestracji Kandydatów (IRK) na Studia Podyplomowe http://ug.edu.pl/rekrutacja/studia_podyplomowe
Etapy:
- Rejestracja w IRK:
- Dostarczanie (osobiste lub listowne) dokumentów rekrutacyjnych do sekretariatu Katedry Inwestycji i Nieruchomości na Wydziale Zarządzania UG w terminie do 30 września (przerwa urlopowa: 01.08.2025 – 07.09.2025)
- Ogłoszenie listy osób wstępnie przyjętych: 02 października 2025 r.
- Wniesienie opłaty: do 2 października 2025 r.
Kandydaci powinni złożyć następujące dokumenty:
• Podanie o przyjęcie na studia podyplomowe - wygenerowane z systemu IRK i podpisane (po zapisaniu się na edycje studiów podyplomowych).
• Odpis lub potwierdzoną notarialnie za zgodność z oryginałem kserokopię dyplomu ukończenia dowolnych studiów wyższych (minimum na poziomie studiów inżynierskich lub licencjackich).
Zasady naboru:
O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. W przypadku przekroczenia maksymalnego limitu kandydatów, decyduje kolejność wniesienia opłaty.
Limit miejsc:
Minimalnie: 27 osób
Maksymalnie: 40 osób