Strona główna » Katedra Marketingu
Katedra Marketingu
Katedra Marketingu
ul. Armii Krajowej 101, 81-824 Sopot
(+48 58) 523 14 61
009

Katedra Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego została założona w 1993 roku. Jej założycielem i pierwszym kierownikiem był dr hab. Wojciech Żurawik, prof. UG. Obecnie funkcję kierownika pełni dr hab. Robert Bęben, prof. UG.

 

Nasza Katedra skupia zespół ekspertów naukowych, którzy skutecznie łączą teorię z praktyką, realizując interdyscyplinarne projekty w różnych dziedzinach nauki i sektorach biznesu. Nasi pracownicy są autorami licznych publikacji w prestiżowych czasopismach krajowych i międzynarodowych oraz monografii naukowych.

 

Aktywnie współpracujemy z wieloma uczelniami na całym świecie, realizując projekty badawcze i komercyjne z zakresu zrównoważonego rozwoju, turystyki, digitalizacji, a także innowacji w zarządzaniu. Pracownicy naszej Katedry biorą udział w projektach finansowanych z krajowych funduszy na naukę i rozwój, odbywają zagraniczne staże naukowe, a także prowadzą wykłady i szkolenia międzynarodowe. Pełnimy funkcje redaktorów w renomowanych czasopismach naukowych, Inicjujemy i prowadzimy liczne działania zarówno wewnątrz uczelni, jak i na rzecz zewnętrznych podmiotów, w tym przedsiębiorstw komercyjnych, organizacji rządowych, samorządowych oraz non-profit.

 

Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą edukacyjną, skierowaną do studentów i doktorantów polsko- i anglojęzycznych. Tematyka naszych zajęć i seminariów obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem marketingowym, rozwojem produktów, komunikacją marketingową, mediami społecznościowymi, zachowaniami konsumentów, badaniami marketingowymi, relacjami z interesariuszami, strategiami i marketingiem innowacji, brandingiem, projektowaniem doświadczeń oraz trendami w marketingu.

 

Zapraszamy także do współpracy w zakresie realizacji usług na rzecz nauki i biznesu, w tym takich działań jak:

  • opracowywanie strategii marketingowych,
  • analizy rynków,
  • działania związane z osiąganiem celów ESG
  • projektowanie i przeprowadzanie badań ilościowych i jakościowych;
  • organizację szkoleń i warsztatów,
  • usługi doradcze,
  • tworzenie biznesplanów,
  • audyty marketingowe,
  • wyceny wartości przedsiębiorstw.