Strona główna » Katedra Marketingu
Współpraca

Katedra Marketingu Uniwersytetu Gdańskiego współpracuje naukowo z następującymi Uczelniami i instytucjami naukowymi:

  • Politechnika w Porto (Portugalia) - współpraca naukowa i dydaktyczna, realizacja projektu naukowego, wymiana kadry,wspólne polsko-portugalskie badania naukowe, realizatorzy współpracy dr Wioleta Dryl, dr Anna Dziadkiewicz, dr Tomasz Dryl
  • Savonia University of Applied Science, Kuopio, Finlandia - współpraca naukowa i dydaktyczna, realizacja projektu naukowego, wymiana kadry,wspólne badania naukowe, realizator współpracy - dr Sylwia Badowska, 
  • Silesian University, Opava, Czech Republic - współpraca naukowa i dydaktyczna, realizacja projektu naukowego, wymiana kadry,wspólne badania naukowe, realizator współpracy - dr Sylwia Badowska,
  • Primorske University, Koper, Słowenia - współpraca naukowa i dydaktyczna, realizacja projektu naukowego, wymiana kadry,wspólne badania naukowe, realizator współpracy - dr Sylwia Badowska,
  • Linnaeus University w Kalmarze i Växjö, Szwecja współpraca naukowa i dydaktyczna, realizacja projektu naukowo-badawczego,wspólne badania naukowe, realizator współpracy - dr Anna Dziadkiewicz, dr Wioleta Dryl, dr Tomasz Dryl, dr Urszula Kęprowska
  • Mykolo Romerio Universitetas, Litwawspółpraca naukowa i dydaktyczna, realizacja projektu naukowo-badawczego,wspólne badania naukowe, realizator współpracy - dr Anna Dziadkiewicz, dr Wioleta Dryl, dr Tomasz Dryl, dr Urszula Kęprowska
  • Bałtycki Klaster Turystyki Zdrowotnejrealizacja badań naukowych, projektów badawczych, realizatorzy współpracy dr Anna Dziadkiewicz, dr Wioleta Dryl, dr Tomasz Dryl, dr Urszula Kęprowska
  • Mine Vaganti NGO, Sardynia - współpraca naukowa i dydaktyczna, realizatorzy współpracy dr Anna Dziadkiewicz
  • Turku University of Applied Sciences, Finlandia - realizacja projektu naukowo-badawczego, realizator współpracy: dr Sylwia Kuczamer-Kłopotowska
  • INHOLLAND University of Applied Sciences, Holandia - realizacja projektu naukowo-badawczego, realizator współpracy: dr Sylwia Kuczamer-Kłopotowska 
  • Business Academy Aarhus, Dania - realizacja projektu naukowo-badawczego, realizator współpracy: dr Sylwia Kuczamer-Kłopotowska University of Seville, Hiszpania - realizacja projektu naukowo-badawczego, realizator współpracy: dr Sylwia Kuczamer-Kłopotowska
  • Universitas Syiah Kuala, Indonezja – realizacja projektu naukowo-badawczego, realizator współpracy: dr Sylwia Kuczamer-Kłopotowska
  • Universitas Negeri Yogyakarta, Indonezja – realizacja projektu naukowo-badawczego, realizator współpracy: dr Sylwia Kuczamer-Kłopotowska
  • Universitas Islam Negeri Syarif Hidayatullah, Indonezja – realizacja projektu naukowo-badawczego, realizator współpracy: dr Sylwia Kuczamer-Kłopotowska
  • Universitas Katolik Widya Mandala Surabaya, Indonezja – realizacja projektu naukowo-badawczego, realizator współpracy: dr Sylwia Kuczamer-Kłopotowska
  • BINUS Internasional University, Indonezja - realizacja projektu naukowo-badawczego, realizator współpracy: dr Sylwia Kuczamer-Kłopotowska
  • Southeast Asian Ministers of Education Organization Regional Open Learning Centre, Indonezja - realizacja projektu naukowo-badawczego, realizator współpracy: dr Sylwia Kuczamer-Kłopotowska
  • Pomorski Instytut Naukowy im. prof. B. Synaka - realizacja badań naukowych, projektów badawczych, realizatorzy współpracy dr Wioleta Dryl, dr Anna Dziadkiewicz, mgr Urszula Kęprowska, dr Tomasz Dryl, dr Sylwia Kuczamer-Kłopotowska
  • Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu - współpraca naukowa, wspólna realizacja projektu naukowego, realizatorzy współpracy dr Wioleta Dryl, dr Anna Dziadkiewicz, dr Tomasz Dryl
  • Gdańska Organizacja Turystyczna - realizacja badań naukowych, projektów biznsowych, realizatorzy współpracy: prof. UG dr hab Robert Bęben, dr Wioleta Dryl, dr Anna Dziadkiewicz, mgr Urszula Kęprowska, dr Tomasz Dryl 

Katedra Marketingu Uniwersytetu Gdańskiego zaprasza zainteresowanych do współpracy w zakresie realizacji usług naukowych z zakresu zarządzania, badan rynku i marketingu, m.in:

  • prace z wykorzystaniem metodyki design thinking, 
  • audyty marketingowe,
  • działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR), 
  • działania z zakresu turystyki wellbeing
  • działania związane z Gospodarką Obiegu Zamkniętego (GOZ)
  • realizacja projektów Erasmus + YOUTH
  • badania i analizy rynków,
  • projektowanie i przeprowadzanie badań ilosciowych i jakościowych - np. badania focusowe, sondaże, badania opinii,
  • wyceny wartości przedsiębiorstw,
  • strategie marketingowe,
  • koncepcje funkcjonowanie organizacji,
  • restrukturyzacje i przekształcenie przedsiębiorstw,
  • biznes plany,
  • szkolenia,
  • warsztaty,
  • usługi doradcze.