Podyplomowe studia Zarządzanie procesami w biznesie
(Business Process Management)
Cel studiów podyplomowych Zarządzanie procesami w biznesie
Celem głównym studiów podyplomowych Zarządzanie procesami w biznesie jest przygotowanie kadry kierowniczej, projektantów i właścicieli procesów biznesowych do identyfikacji, formalizacji, opomiarowania, zarządzania i doskonalenia procesami biznesowymi oraz zarządzania organizacją procesową.
Dlaczego warto wybrać Zarządzanie procesami w biznesie?
- Program studiów odpowiadający na wyzwania współczesnego rynku pracy
- Program studiów został opracowany we współpracy z praktykami
- Zajęcia na studiach podyplomowych Zarządzanie procesami w biznesie prowadzone będą przez wykładowców Uniwersytetu Gdańskiego oraz doświadczonych praktyków pracujących w międzynarodowych organizacjach
- Materiały do wybranych przedmiotów w cenie studiów (wybrane prezentacje, materiały z wykładów i książki dot. zarządzania procesami)
- W trakcie studiów realizowane będą ćwiczenia z modelowania procesów biznesowych realizowane przez przedstawiciela firmy BOC.
- Uczestnicy studiów dyplomowych, którzy zaliczą ćwiczenia otrzymają Certyfikat "Zarządzanie procesami biznesowymi z systemem ADONIS NP"
W trakcie studiów podyplomowych Zarządzanie procesami w biznesie absolwenci zdobędą wiedzę i kwalifikacje umożliwiające:
- podnoszenie efektywności działania organizacji i wykorzystania posiadanych zasobów, poprzez implementację elementów podejścia procesowego w zarządzaniu,
- modelowanie i optymalizację procesów biznesowych z wykorzystaniem narzędzi informatycznych,
- ocenę osadzenia modeli biznesowych w praktyce gospodarczej oraz projektowanie modeli biznesowych i hybrydowych modeli biznesowych,
- kalkulację kosztów działań w procesach biznesowych w organizacji,
- ocenę poziomu dojrzałości procesowej organizacji z wykorzystaniem wielowymiarowego modelu oceny dojrzałości procesowej organizacji,
- projektowanie i zarządzanie interdyscyplinarnymi zespołami pracowniczymi w warunkach organizacji procesowej,
- identyfikację zjawiska prosumpcji na rynku i projektowanie działań marketingowych oraz procesów zgodne z oczekiwaniami prosumentów,
- poszukiwanie nowej wiedzy w warunkach następujących zmian wywołanych turbulentnym otoczeniem rynkowym organizacji,
- poszukiwanie w przyszłości nowych rozwiązań organizacyjnych, narzędzi i technologii informatycznych umożliwiających zarządzanie procesami w organizacji.